La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Montcada, en col·laboració amb l’Associació de Comerciants de Montcada (ACM), celebra hui una nova edició del Dia del Comerç, una iniciativa destinada a fomentar les compres en els negocis locals i premiar la fidelitat dels clients.

Durant la jornada, les persones que realitzen les seues compres en els establiments associats podran aconseguir premis directes, com ara neveretes de platja i jocs de pales a través dels cartons promocionals que lliuraran els comerços participants.
La campanya inclou també diversos sortejos de bons comerç per valor de 50 euros. Per participar-hi, els clients hauran d’escanejar un codi QR, registrar-se i introduir el codi facilitat per l’establiment. Cada compra en un comerç diferent donarà una nova participació. A més, les principals zones comercials comptaran amb música ambiental, promoció en xarxes socials i servei de megafonia per crear un ambient festiu i atractiu.

L’alcalde de Montcada i regidor de Comerç, Álvaro Gonzalvo, ha destacat que “el Dia del Comerç és una oportunitat per posar en valor el treball dels nostres comerciants i animar la ciutadania a continuar apostant pel comerç de proximitat, que genera ocupació i contribueix a mantindre una ciutat viva i dinàmica”.
Per la seua part, el president de l’Associació de Comerciants de Montcada, Andrés Navarro, ha assenyalat que “aquesta campanya és una forma d’agrair la confiança dels clients i de donar visibilitat a l’àmplia oferta comercial de la nostra ciutat, formada per negocis professionals, pròxims i compromesos amb el municipi”.
La iniciativa servirà també com a impuls previ a la campanya de rebaixes d’estiu i reforça el compromís de l’Ajuntament i de l’ACM amb la promoció del comerç local i l’activitat econòmica del municipi.









