L’Ajuntament de Montcada ha posat en marxa hui un nou pla especial de baldeig i neteja integral amb l’objectiu de reforçar la neteja viària i millorar l’estat dels carrers més transitats del municipi.
Els treballs han començat a primera hora del matí al carrer de Barcelona i es desenvoluparan de manera progressiva per diferents punts de la ciutat. L’Alcalde de Montcada, Álvaro Gonzalvo, ha supervisat els treballs a primera hora del dia, un Pla que es fruit de la primera reunió que va mantindre Gonzalvo com a Alcalde la setmana passada amb el gerent de l’empresa municipal de neteja. El dispositiu està format per quatre operaris i compta amb un camió de neteja amb aigua a pressió, una màquina barredora i una màquina bufadora, que permetran actuar de manera coordinada sobre voreres, calçades, zones de contenidors i altres espais públics.
Aquestes tasques inclouen la neteja integral dels carrers, l’eliminació de brutícia acumulada, la neteja de contenidors i dels seus entorns, així com el baldeig de les superfícies per tal de millorar les condicions d’higiene, salubritat i imatge urbana de Montcada.
L’alcalde de Montcada, Álvaro Gonzalvo, ha assenyalat que “la neteja dels carrers és una de les grans prioritats del nostre govern. Els veïns i veïnes mereixen una Montcada més neta, més cuidada i a l’altura de la ciutat que volem construir entre tots”. Gonzalvo ha destacat que “hui fem un pas més en la recuperació i millora de l’espai públic. Volem que cada carrer, cada plaça i cada barri reflectisquen l’orgull que sentim per Montcada.
Gonzalvo ha recordat que aquesta actuació s’emmarca dins del full de ruta que s’ha marcat com a Alcalde: “Aquest pla de neteja amb aigua a pressió se suma al pla d’asfaltatge que ja hem posat en marxa. Estem actuant sobre allò que els veïns veuen i viuen cada dia: els carrers. Volem una Montcada més amable, més cuidada i preparada per al futur”.









